Topvrouwen Nederland en goed doel Hart voor Vrouwen

Vrouwen aan de top, ze zijn er in alle soorten, maten en kleuren. Aan de top van een bedrijf, het eigen bedrijf, aan de top in het vakgebied of op de top van het kunnen. Daar moeten we trots op zijn en dat moeten we koesteren. Maar vooral ook: zichtbaar maken! Als inspiratiebron voor andere vrouwen en als wake-up call voor mannen en organisaties.
Kijk eens! We zijn er!

Topvrouwen Nederland is een stichting die zich hier hard voor maakt en met diverse aansprekende projecten fondsen werft om goede doelen die vrouwen verder helpen te ondersteunen. Dit jaar is het goede doel het project ‘Hart voor Vrouwen’ aangedreven door Prof. Dr. Angela Maas die op allerlei manieren aandacht vraagt voor hart- en vaatziekten bij
vrouwen. Omdat dat keihard nodig is, want vrouwen zijn geen mannen en hun aandoeningen en symptomen zijn wezenlijk anders. Door hier meer onderzoek naar te doen
en anders mee om te gaan kunnen vele levens van vrouwen gered worden.

Stichting Topvrouwen Nederland ontwikkelt een magazine met een tweedelig doel: vrouwen in the spotlight zetten en fondsen genereren voor het goed doel.

Tarieven

Oplage: 3.000 – 5.000 stuks
Verspreiding: via diverse netwerkkanalen en bedrijven

Advertenties

Corporate

Hele pagina (280 x230 mm) € 1.500,-
Halve pagina (140 x 230 mm) € 800,-

MKB

Hele pagina (280 x 230 mm) € 1.000,-
Halve pagina (140 x 230 mm) € 600,-

Advertorials

Corporate

2 pagina’s met foto € 1.750,-

MKB

2 pagina’s met foto € 1.450,-

 

Exemplaren magazine

Per pakket van 10 stuks á € 9,95 € 95,-

Ondersteuning goed doel

Dit project is mede mogelijk gemaakt door:
per logo of vermelding naam € 500,-

 

Alle bedragen zijn exclusief BTW.

* De redactie bewaakt de inhoud die moet passen bij het magazine

Aarzel niet en doe mee! Jij verdient een plek in the spotlight!

Doel

Het magazine heeft tot doel topvrouwen zichtbaar te maken en zo inspiratie en informatie te bieden aan andere vrouwen. Toegankelijke, aansprekende en relevante informatie over hoe je een topvrouw wordt en blijft. Dit alles verpakt in een aantrekkelijk jasje.

Doelgroep

De doelgroep bestaat uit ambitieuze vrouwen.Maar ook uit mannen in allerlei organisaties en
rollen. Want zij moeten zich realiseren dat het stikt van de topvrouwen die heel goed inzetbaar zijn op veel plekken en daar zorgen voor diversiteit wat bewezen leidt tot succes!

    Ik heb interesse in:

    Corporate

    MKB

    Of